We verzenden niet naar uw locatie
Door de wet-en regelgeving in uw land. Mogen wij niet verzenden naar u huidige locatie. Als u vragen heeft. Neem a.u.b. contant met ons opWe zijn er voor je
Heb je vragen over onze producten of content? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!Search
Please insert a search term in the input field. If you have any question please contact us contact usJe moet winkelwagen toe te voegen ten minste0 flessen of een ander programma naar de kassa te maken.
We don't ship to your address!
Due to your country law and regulations, we are not permitted to send to your current location. If you have any questions please contact usWe are here to help you
We are here for you. If you have any question please contact usSearch
Please insert a search term in the input field. If you have any question please contact usWe don't ship to your address!
Due to your country law and regulations, we are not permitted to send to your current location. If you have any questions please contact usWe are here to help you
We are here for you. If you have any question please contact usSearch
Please insert a search term in the input field. If you have any question please contact usNee, we verzenden geen producten buiten Europa.
We accepteren momenteel de volgende betalingsmethoden:
Riverty voert voor Cibdol het volledige achteraf betaal proces uit, zonder dat hier extra kosten voor in rekening worden gebracht. Riverty is een betaalmethode waarmee je de mogelijkheid hebt de kosten voor jouw bestelling later te betalen. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een e-mail van Riverty, met daarin het factuur met het gekochte product(en) die binnen 14 dagen betaald dient te worden.
Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Voor meer informatie over betalen met Riverty kun je terrecht op de website van Riverty.
Mocht je de geplaatste bestelling niet ontvangen hebben, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat het betaalproces kan worden stopgezet.
Als de betaling niet gelukt blijkt te zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zorgen voor een snelle en discrete afhandeling. Het e-mailadres is [email protected] en ons telefoonnummer +41 61 588 03 13. Een volledige lijst met betalingsmogelijkheden vind je op de pagina "Betalingsmethodes". Vermeld bij je bankoverschrijving altijd het ordernummer dat begint met B00.
Helaas accepteert onze betalingsprovider geen prepaid creditcards.
Helaas zijn we om onbekende redenen niet in staat het (totaal) bedrag van je creditcard af te schrijven. De creditcard-provider geeft de reden vanwege privacyredenen nooit door. Als het bedrag is afgeschreven van je account, stort je creditcard-provider het terug binnen de wettelijke termijn. We raden je aan een nieuwe bestelling te plaatsen. Probeer daarbij met een andere betaalwijze af te rekenen.
Ja, dat is mogelijk. Maak in dat geval gebruik van een internationale (SEPA-)overschrijving. Dit zijn onze bankgegevens:
*Vergeet niet je bestelnummer B00XXXXX bij de betaalopdracht te vermelden.
Het duurt soms 1-2 werkdagen voordat de bankoverschrijving binnen is. Je ontvangt een e-mail wanneer deze is geaccepteerd.
Alle prijzen die bij ons op de website vermeld staan, zijn inclusief BTW. Het BTW bedrag van uw bestelling vindt u terug in het winkelwagentje en op uw factuur.
Volg de onderstaande stappen om uw bestelling te plaatsen:
1. Voeg een product toe aan uw winkelwagen en klik op 'Verder naar bestellen' of ga direct naar uw winkelwagen in de rechterbovenhoek van de webpagina.
2. Klik op de rode knop aan de rechterkant 'Doorgaan met bestellen'.
3. Log in op uw bestaande account, maak een nieuw account aan of ga verder als gast.
4. Selecteer uw verzendmethode en voer uw afleveradres en factuuradres in. Klik op de rode knop 'Bestelling betalen'.
5. U kunt nu uw betaalmethode selecteren en naar de betaalpagina gaan om verder te gaan met de betaling.
Zorg ervoor dat u een orderbevestiging en een betalingsbevestiging ontvangt. Als u geen betalingsbevestiging ontvangt, betekent dit dat er iets mis is gegaan met de betaling. Neem in dit geval contact met ons op zodat we een oplossing voor u kunnen vinden.
Neem contact met ons op via