Bestellen en betalen

Is het ook mogelijk producten te bestellen buiten Europa?

Nee, we verzenden geen producten buiten Europa.

Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

We accepteren momenteel de volgende betalingsmethoden:

  • Visa
  • MasterCard
  • Bankoverschrijvingen
  • Giropay (Duitsland)
  • SOFORT Banking (Duitsland)
  • iDEAL (Nederland)
  • Riverty (Nederland)

Hoe kan ik achteraf betalen met Riverty?

Riverty voert voor Cibdol het volledige achteraf betaal proces uit, zonder dat hier extra kosten voor in rekening worden gebracht. Riverty is een betaalmethode waarmee je de mogelijkheid hebt de kosten voor jouw bestelling later te betalen. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een e-mail van Riverty,  met daarin het factuur met het gekochte product(en) die binnen 14 dagen betaald dient te worden.

Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Voor meer informatie over betalen met Riverty kun je terrecht op de website van Riverty.

Mocht je de geplaatste bestelling niet ontvangen hebben, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat het betaalproces kan worden stopgezet.

Mijn betaling is niet gelukt, wat nu?

Als de betaling niet gelukt blijkt te zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zorgen voor een snelle en discrete afhandeling. Het e-mailadres is [email protected] en ons telefoonnummer +41 61 588 03 13. Een volledige lijst met betalingsmogelijkheden vind je op de pagina "Betalingsmethodes". Vermeld bij je bankoverschrijving altijd het ordernummer dat begint met B00.

Is het mogelijk te betalen met mijn prepaid creditcard?

Helaas accepteert onze betalingsprovider geen prepaid creditcards. 

Mijn bestelling is geannuleerd/de creditcardbetaling is mislukt, wat nu?

Helaas zijn we om onbekende redenen niet in staat het (totaal) bedrag van je creditcard af te schrijven. De creditcard-provider geeft de reden vanwege privacyredenen nooit door. Als het bedrag is afgeschreven van je account, stort je creditcard-provider het terug binnen de wettelijke termijn. We raden je aan een nieuwe bestelling te plaatsen. Probeer daarbij met een andere betaalwijze af te rekenen.

Ik wil graag met een bankoverschrijving betalen, is dat mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. Maak in dat geval gebruik van een internationale (SEPA-)overschrijving. Dit zijn onze bankgegevens:

  • IBAN: NL61 INGB 0388 5835 41
  • Swift/Bic: INGBNL2A *
  • Bank: ING Bank

*Vergeet niet je bestelnummer B00XXXXX bij de betaalopdracht te vermelden.

Het duurt soms 1-2 werkdagen voordat de bankoverschrijving binnen is. Je ontvangt een e-mail wanneer deze is geaccepteerd.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Alle prijzen die bij ons op de website vermeld staan, zijn inclusief BTW. Het BTW bedrag van uw bestelling vindt u terug in het winkelwagentje en op uw factuur. 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Volg de onderstaande stappen om uw bestelling te plaatsen:

1. Voeg een product toe aan uw winkelwagen en klik op 'Verder naar bestellen' of ga direct naar uw winkelwagen in de rechterbovenhoek van de webpagina.
2. Klik op de rode knop aan de rechterkant 'Doorgaan met bestellen'.
3. Log in op uw bestaande account, maak een nieuw account aan of ga verder als gast.
4. Selecteer uw verzendmethode en voer uw afleveradres en factuuradres in. Klik op de rode knop 'Bestelling betalen'.
5. U kunt nu uw betaalmethode selecteren en naar de betaalpagina gaan om verder te gaan met de betaling.

Zorg ervoor dat u een orderbevestiging en een betalingsbevestiging ontvangt. Als u geen betalingsbevestiging ontvangt, betekent dit dat er iets mis is gegaan met de betaling. Neem in dit geval contact met ons op zodat we een oplossing voor u kunnen vinden.

Kunt u het antwoord niet vinden?

Neem contact met ons op via

 

Telefoon

Maandag - Vrijdag: 08:00 - 16:30
 

Chat

Maandag - Vrijdag: 08:00 - 16:30

Welk product heb ik nodig?
As Seen On:
  • https://www.deondernemer.nl/actueel/retail/cibdol-opent-brandstore-stap-ideaal~2659792
  • https://retailtrends.nl/item/62892/cibdol-het-highend-cbd-merk-waar-je-niet-high-van-wordt
  • https://www.dailybase.nl/thegoodlife/lifestyle-thegoodlife/cibdol-opent-cbd-brandstore-amsterdam/
  • https://www.ad.nl/regiosport-den-haag/karlien-sleper-heeft-spelen-in-monobob-als-missie-ik-voel-me-vrijer-bij-deze-nieuwste-bobsleediscipline~a0db0ffe/
  • https://www.womenshealthmag.com/nl/beauty/g34723687/cbd-producten/
  • https://www.libelle.nl/